Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για τις αγορές σας! Παρακάτω μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική παράδοσης των προϊόντων μας.

 Χρόνος Παράδοσης

Οι παραγγελίες σας αποστέλλονται εντός 2-5 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Ο ακριβής χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την περιοχή αποστολής και την επιλογή μεταφορικής εταιρείας.

Νοείται ότι αν η καθυστέρηση της παράδοσης εμπίπτει κάτω από το περιεχόμενο της παραγράφου με τίτλο ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ του παρόντος, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρονοδιάγραμμα παράδοσης.

 Κόστος Αποστολής

Το κόστος αποστολής υπολογίζεται αυτόματα κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας και εξαρτάται από το βάρος του προϊόντος και την τοποθεσία αποστολής. Για αγορές άνω των 50€ παρέχουμε δωρεάν αποστολή.

Τρόποι Αποστολής

Συνεργαζόμαστε με αξιόπιστες μεταφορικές εταιρείες για την έγκαιρη και ασφαλή παράδοση των παραγγελιών σας. Ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικούς παρόχους ανάλογα με την περιοχή σας και τις ειδικές ανάγκες της παραγγελίας.

Καθυστέρηση Παράδοσης

Σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση λόγω απρόβλεπτων παραγόντων, όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, ή προβλήματα του μεταφορέα. Σε τέτοια περίπτωση θα σας ενημερώσουμε άμεσα και θα παρακολουθούμε την παραγγελία σας για να διασφαλίσουμε την ταχύτερη δυνατή παράδοση.

Επιστροφή Προϊόντων & Ακυρώσεις Παραγγελίας

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 24 ωρών από την υποβολή της παραγγελίας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών, μπορείτε να δείτε την ενότητα Πολιτική Επιστροφών.

 Παρακολούθηση Παραγγελίας

Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email με τον αριθμό παρακολούθησης (tracking number) της παραγγελίας σας. Με αυτόν τον αριθμό μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό της μέσα από την πλατφόρμα του μεταφορέα.

 Ειδικές Περιπτώσεις

Αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με την παράδοση, όπως λάθος προϊόν ή κατεστραμμένο πακέτο, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για να το επιλύσουμε το συντομότερο δυνατό.

Πολιτική Επιστροφής προϊόντων

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, πρέπει να πληρούνται οι εξής προϋποθέσεις:

(α) Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί, φθαρεί, ή υποστεί αλλοίωση.

(β) Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία, μαζί με την αυθεντική απόδειξη του προϊόντος και  όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, οδηγίες και αξεσουάρ.

(γ) Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Εάν παραλάβατε ένα προϊόν το οποίο είναι ελαττωματικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας μέσω email εντός 48 ωρών από την παραλαβή, ώστε να εξετάσουμε αν εμπίπτει στους όρους εγγύησης προϊόντων της εταιρείας και δηλώνοντας την επιθυμία σας είτε επί (α) επισκευής του προϊόντος ή / και (β) δωρεάν αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος κατά τη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας ή / και (γ) επιστροφή χρημάτων καταβολής αγοράς ελλαττωματικού προϊόντος :

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ KIVU SPECIALITY COFFEE LTD

Για την πλήρη εναρμόνισή της με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (“ΕΕ”) περί εγγύησης προϊόντων η KIVU SPECIALITY COFFEE LTD, εφεξής η («Εταιρεία») προσφέρει περιορισμένη εγγύηση 2 ετών στον αγοραστή του προϊόντος («Πελάτης»). Η περιορισμένη εγγύηση αυτή ισχύει από την ημερομηνία κατά την οποία ο πελάτης αγόρασε το προϊόν.

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

  1. Κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης, η KIVU SPECIALITY COFFEE LTD επισκευάζει ή προβαίνει σε δωρεάν αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος κατά τη διακριτική της ευχέρεια. Η KIVU SPECIALITY COFFEE LTD θα επιστρέφει το επισκευασμένο προϊόν ή άλλο προϊόν στον αγοραστή σε λειτουργήσιμη κατάσταση. Σε περίπτωση επισκευής του προϊόντος θα αλλάζεται το/τα ελαττωματικό/κα εξάρτημα/τα. Σημειώνεται ότι με τον όρο «εξαρτήματα» ή «ανταλλακτικά» νοούνται όλα ανεξαιρέτως τα μέρη του προϊόντος.
  2. Κύρια προϋπόθεση για να ισχύσει η περιορισμένη εγγύηση, ο αγοραστής υποχρεούται να παρουσιάσει την αυθεντική απόδειξη του προϊόντος και παραδίδοντας το προϊόν στο κατάστημα της KIVU SPECIALITY COFFEE LTD. Σημειώνεται ότι όλα τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να συμπεριλαμβάνουν όλα τα αξεσουάρ και τα κουτιά συσκευασίας.
  3. Η εν λόγω περιορισμένη εγγύηση δεν θα ισχύει σε περιπτώσεις φυσικών φθορών, καθώς και στις πιο κάτω περιπτώσεις:
  1. Η εν λόγω περιορισμένη εγγύηση είναι το μοναδικό και αποκλειστικό μέσο ικανοποίησης του πελάτη κατά την KIVU SPECIALITY COFFEE LTD και η μοναδική και αποκλειστική υποχρέωση της KIVU SPECIALITY COFFEE LTD έναντι του πελάτη για ελαττώματα ή δυσλειτουργίες του προϊόντος. Η εν λόγω περιορισμένη εγγύηση αντικαθιστά όλες τις άλλες εγγυήσεις και υποχρεώσεις, είτε προφορικές, έγγραφες (μη υποχρεωτικές) εκ του νόμου, συμβατικές, αδικοπρακτικές ή άλλες. Η KIVU SPECIALITY COFFEE LTD σε καμιά περίπτωση δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε τυχαία, παρεπόμενη ή έμμεση ζημιά, έξοδα ή δαπάνες.
  2. Η KIVU SPECIALITY COFFEE LTD δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν, ολική ή μερική απώλεια δεδομένων κατά τη διάρκεια της επιδιόρθωσης της συσκευής. Αποκλειστική ευθύνη για τη φύλαξη δεδομένων τα οποία βρίσκονται σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική ή / και ηλεκτρική συσκευή, έχει μόνο ο νόμιμος χρήστης του προϊόντος. Επίσης η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μερική ή ολική απώλεια δεδομένων, η οποία μπορεί να οφείλεται σε ελάττωμα της ηλεκτρονικής ή / και ηλεκτρικής συσκευής, είτε αυτό προήλθε από κατασκευαστικό λάθος (εντός εγγύησης), είτε από λάθος του χρήστη (εκτός εγγύησης).
  3. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν προσέλθει εντός έξι (6) μηνών να παραλάβει τα αντικείμενα που έχει προσκομίσει προς επιδιόρθωση, τότε η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τη φύλαξή τους.
  4. Τα προϊόντα της KIVU SPECIALITY COFFEE LTD καλύπτονται από εγγύηση από την ίδια την Εταιρεία η οποία βρίσκεται εντός της επικράτειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  5. Όλα τα αναλώσιμα ή παρελκόμενα ενός προϊόντος π.χ. (πλακέτα, φίλτρα,  ιμάντας μοτέρ καφετιέρας, ακροφύσιο ατμού, αναδευτήρας για αφρόγαλα, μοχλός ρύθμισης καφεκόπτη, αντάπτορ γάλακτος μηχανής καφέ, σίτα μεταλλικής κεφαλής κλείστρου καφέ, βίδα σίτας κεφαλής κλείστρου καφέ, σύνδεσμος νερού μονάδας καφετιέρας, τροφοδοτικά, κάδος για κάψουλες καφετιέρας, δοσομετρικό, ένδειξη αλλαγής φίλτρου καφετιέρας και κ.ο.κ.) καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας βάση προϋποθέσεων που αναφέρονται στο σημείο 3, για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των τριών (3) μηνών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή χρημάτων της αγοράς του ελλαττωματικού προϊόντος είναι αυτό να μην εμπίπτει σε κανένα από τους πιο πάνω γραπτούς όρους και προϋποθέσεις της εγγύησης των προϊόντων της εταιρείας.

Επιστροφή Χρημάτων

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 7-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή και έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος. Τα χρήματα θα επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την παραγγελία.

 Μη Επιστρεφόμενα Προϊόντα

Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, ορισμένα προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν. Αυτά περιλαμβάνουν:

 Όλα τα προϊόντα καφέ, τσαγιού και ροφημάτων δεν μπορούν να επιστραφούν εφόσον η συσκευασία έχει ανοιχτεί ή αλλοιωθεί.

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε απορία ή βοήθεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο:

ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ KIVU SPECIALITY COFFEE LTD

Λευκωσία: Οδός Μυκόνου 21, Τ.Κ. 2480, Τσέρι, Λευκωσία,

Τηλ: 22 426300, Φάξ: 22 255116 – Εmail: eshop@kivu.com.cy